Webbsverige

Ikon

Listar nysläppta kampanjer, sajter och webbtjänster med Sverigekoppling

Ikea Stockholm (Ikea)

ikea.se/stockholm

IKEA Communications / Acne Digital

Ikea Communications:
PL Magnus Nord, AD Martin Nordin, Copy Olof Petersson & Olof Borgfors, Inredare Mats Nilsson, Webbproducent Mikael Hjelm, Produktionsledare Niclas Folkesson.

Produktionsbolag: Acne Digital

Forsman & Bodenfors antar jag. Fler inblandade?

Kampanjsajt för att presentera kollektionen Stockholm

Tack till Magnus

Filed under: Kampanjer

One Response

  1. Rasmus skriver:

    Byrå: IKEA Communications
    Prod: ACNE Digital

Lämna en kommentar

Om Webbsverige

Jag som startat bloggen heter Emil Ovemar. Webbsverige är ett fritidsprojekt. Du kan komma i kontakt med mig på dessa ställen:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Jag som numera driver bloggen tillsammans med Emil heter Christoffer Du Rietz. Här kan ni hitta och komma i kontakt med mig:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb durietzdesign.se


Jag som hjälper till att driva webbsverige tillsammans med Emil och Christoffer heter Thomas Krajewski. Du hittar mig här:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb krajewski.se


Även jag hjälper till att driva webbsverige. Mitt namn är Claudio Moyano och ni hittar mig här:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb claudio-moyano.se