Webbsverige

Ikon

Listar nysläppta kampanjer, sajter och webbtjänster med Sverigekoppling

EPL Addicts iPhone app


Videorecension: http://www.youtube.com/watch?v=QTTdnSNr_xo
iTunes länk: http://itunes.apple.com/se/app/epl-addicts/id417003984?mt=8

Namn: EPL Addicts
Annonsör: NordicBet

Bolag: HelloSwe (kreatörer), Elfving (produktion), Aitellu (AI)

Beskrivning:
NordicBet presenterar: EPL Addicts.
Ett enklare, smartare och snyggare sätt att följa dina favoriter i Premier League. En avancerad teknologi läser igenom miljoner fotbollsartiklar, bloggar och forum. Allt analyseras och appen ger dig guldkornen. Bäst av allt: den är helt gratis!

Starta appen och markera de lag du vill följa, det kan vara ett, flera eller alla. En enkel genomgång av funktionerna och sedan är det bara att tuta och köra. Du får toppnyheter, transfer- och skaderykten, resultat och förtittar. Men EPL Addicts bjuder också på unika mätare och grafer som ger dig en sammanfattning av nätsnacket om laget – pratas det positivt eller negativt?

Add-ons ger dig möjlighet att köpa till funktioner som passar just dina behov. Appen lanseras med tillägget Quotes, som ger dig färska citat från tränare och spelare i varje lag. Med uppdateringar framöver utlovas en stadig ström av add-ons för varje smak.

“Vi har bara börjat med EPL Addicts”, säger Community Manager Patrik Arnesson. “Nu vill vi ha massor av feedback från fotbollsfans. Vi behöver deras hjälp om vi ska skapa den absolut bästa appen för Premier League.”

Sveriges marknadschef för NordicBet, Henrik Lengstedt fyller i: ”Vi är glada att kunna presentera den ultimata appen för spelare som älskar engelska Premier League. Med unika värdemätare hur läget är i laget, hur snacket går om laget ger våra spelare en bra uppfattning om hur de ska lägga sina spel”.

Filed under: iPhone, Mobilt, , , ,

Lämna en kommentar

Om Webbsverige

Jag som startat bloggen heter Emil Ovemar. Webbsverige är ett fritidsprojekt. Du kan komma i kontakt med mig på dessa ställen:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Jag som numera driver bloggen tillsammans med Emil heter Christoffer Du Rietz. Här kan ni hitta och komma i kontakt med mig:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb durietzdesign.se


Jag som hjälper till att driva webbsverige tillsammans med Emil och Christoffer heter Thomas Krajewski. Du hittar mig här:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb krajewski.se


Även jag hjälper till att driva webbsverige. Mitt namn är Claudio Moyano och ni hittar mig här:

LinkedIn LinkedIn

Twitter Twitter

Webb claudio-moyano.se